En vanlig måndag

Måndagar brukar bestå i att träna och sen fylla på i kylskåp och förråd. Det tar banne mig precis hela dagen. Å andra sidan försöker jag att planera för hela veckan så att jag ev bara behöver komplettera med något nödvändigt. Känner att det är något som funkar för vår familj men lämnar ändå utrymme för att någon gång vara spontan och äta nåt helt annat än vad som var planerat för. 
Idag hade jag planerat soppa och när man tittar bort så ser det ut så här hos en viss familjemedlem:
 
Hi hi. Det är ju svårt att få upp den där sista slurpen annars...
 
Nu sitter jag och Snövit och planerar för vårt vardagsrum:
 
Vardagsrummet kommer nog bli en blandning av det här:
 
(Bi
Bilder från Sköna hem
Fantastiska rum och kan tänka mig att flytta in direkt. 
Nu får man nåt att sätta tänderna i men tror vi har rätt bas i allafall, sen får vi se vad det blir av det. 
Drömma går ju bra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0