Happy Friday

Här sitter jag och pustar ut efter torsdagens ärende maraton. Nu är det fredag morgon, brasan är tänd och väskorna packade inför Sverige. Tjohooo så roligt det ska bli!
 
 
Dagen igår var ett enda hattande hit och dit och fixand och trixande och stupade sen i säng. 
När jag var nere på stan i ett ärende hade dem börjat ta fram alla girlander som sen ska hänga på lyktstolpar eller annan lämplig plats och då fladdreade det till i mitt juliga hjärta igen. 
 
 
Det är ju så fint med alla ljus och glittrande dekorationer. Staden känns "festklädd" och förväntansfull. 
Själv brukar jag ha alla julklappar fixade vid denna tiden men har på nåt sett gått vilse i planeringen. Det är först nu när julkänslorna börjar göra sig påminda som jag insett att jag har kvar presentbiten. 
 
Well well nu nu ska här tankas svenskt och det till 100 procent. Strandpromenader i snålblåsten, lösgodis, mamma o pappa, tid med käre maken och några av barnen som valde att följa med. Även gräddost, mandelkubbar och sirapsbröd finns med i planeringen för denna vecka. 
 
Tjihoooo
 
 


Kommentarer
Anonym

Så härligt vi ska ha det.
Puss puss och så efterlängtade
Mamma

Svar: Tjihoooo!
Maria Lacik

2013-11-23 @ 13:38:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0