Ingenting gjort!

Åhhh så trögt det går att investera tid i att öka på mysighetsfaktirn här. Har tydligen prioriterat att "bara vara" och får alltså absolut ingenting gjort. Men men eftersom det är så mycket att införskaffa i form av mattor, tavlor, lampor och allt annat som gör ett hem mysigt så intalar jag mig själv att det är bra att känna sig för och inte spontanköpa vilket jag annars är en fena på...
Så med den inställningen känner jag mig helt ok, jag har ju en ganska din bas att utgå ifrån :
 
 
Nästan klart , det saknas trappa och balkongräcke bl a, står det där tryggt och inbjudande. Med en iordningjord trädgård och uteplatser kommer det vara redo för en sommar i familjen Lacik 's tecken. 
 
 
Köket saknar kakel och stort bakbord i mitten och en hel del till...
 
 Yngsta dottern gör helt klart sitt för att hjälpa till med dekorationen...
 
Sovrummet har åtminstone kuddar...
 
 
Vardagsrummet i sin basutstyrsel. Här ska till tavlor, skåp, matta och lampor. 
 
 
Trappan är gjord efter originalet bara liiiite bredare. Det var typ bara barnen som kunde ta sig upp innan...
 
 
Och titta där så juligt det blev med ett hjärta på en vas med en röd kvist i. 
 
 
Och så här kul kan maN ha med en liten minigran i olika kombinationer...
Nu är det dags att "chilla" lite och krypa upp i tvsoffan. Tittar nästan aldrig på tv men det ingår nu i denna veckas "bara vara" plan. Så det så! 
 
Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0