Jul känslor

Jag vet inte vad det är och har varit dem sista dagarna men en enorm längtan efter julfrid har innfunnit sig. Det har varit kallt och lite frostigt och det har definitivt inverkat på julkänslorna. 
Så eftersom det är liiiite tidigt att börja pynta än så har jag istället frossat i vackra julhem på nätet. 
När jag tänker efter så är det ju faktiskt snart första advent så den tidsinställda julkänsloklockan går inte helt fel...
 
 
 
 
 
Alla bilder från Bo Bedre ( gamla tidningar)
 
Så vackert och så stillsamt med den enkla jul dekorationen. Blir så himla inspirerad och ska detta året försöka köra denna enkla variant. Budskapet står ju klart iallafall. JULEFRID


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0