Rättelse och inspiration

Cuckoo!
 
Jag glömde skriva att det var Norges vackraste hem år 2013 som jag visade igår och inget annat. 
När man vaknar upp på morgonen (eller runt lunchtid i vårt fall) och himlen verkligen anstränger sig för att se så blå ut som möjligt då kan jag inte annat än att bli glad :
 
Det kanske inte syns så bra på bilden ( färgen är vääääldigt blå ser jag) men vinter himlen är ju för det mesta isigt blå men idag tyckte jag att det inte direkt hade snålats med färg. 
 
Det var alltså en perfekt dag för en utflykt. Vi åkte hit:
 
 
Fantastiskt och underbart! Tänk att så mycket fint kan komma från oss och vårt grannland och jag fick så mycket inspiration till vårt sommarhus och även julklappstips till mig också :)
 
 
Finfina tomtar! Vill ha en hel familj...
 
 
Kubus ljusstake. Hur cool är inte den?
 
 
Mussel sockerskål från royal copenhagen. Är så himla sugen på någon klassiskt blåvit kaffeservis. Jag har inte ens något att dricka kaffe ur, bara stora temuggar. På önskelistan alltså!
 
 
Doftljus, denna ljuvliga uppfinning med sån välgörande effekt ( om det doftar gott vill säga, kan ha motsatt verkan också). Detta exempel heter Silence och det lovar ju gott...
 
Det här var bara en bråkdel av alla fina saker som fanns men jag vill ju inte verka ha-galen...:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0