Sovrumsfunderingar

 
Dagen idag har återigen tillbringats på skola där jag packat upp böcker till den stooora bokmässan som invigs på söndag. Tyvärr har jag känt mig lite krasslig och inte riktigt haft ork eller lust att fira att det är fredag. Istället har jag surfat runt och letat inspiration till vårt sovrum som inte är klart än men som känns lite brådskande att få klart nu när sängläge lockar. Oftast räcker det med att sova/ vila en stund om jag känner mig lite krasslig och sen vänder det och blir inget sjukt av det som tur är. 
I allafall finns det en massa sovrum som skulle kännas bra att tillfriskna i. Kolla bara:
 
 
 
Alla bilder är hämtade från Sköna hems arkiv.
 
Fullkomligt älskar bilden i mitten ( den med en kvist i vase som jag tycker utstrålar lugn och harmoni och som gör att jag redan känner mig bättre :-)
Har faktiskt valt en grå färg till vårt sovrum så vi får se vad det blir av det. Bilder utlovas så småningom om. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0