En zebra i köket

 
 
Jag har en viss dragning till djurmönstrade inredningsdetaljer. Från kohudar till kuddar och gosiga filtar har nu turen kommit till köket. Klickade hem ett alldeles underbart förkläde som kommer göra matlagningen mer "vild", ett matchande fat och fantastiska kökshandukar som får alla andra trasor att verka "tama". 
 Till detta slank det också med en vas, en glammig burk med lock och en guldig kudde.
Det gäller ju att sätta guldkant på tillvaron och det här är ett sätt. 
Dessutom kommer det från H&M home så där har man gjort en nationell insats internationellt. :-)
 
Nu ser jag att jag inte får nån ordning på bilderna...
Undrar så vad jag gör för fel. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0