Fredag

Åh så var det fredag igen!
Dagen idag har tillbringats på middleschool där några mammor inkl mig själv varit fullt sysselsatta med att dekorera "lobbyn" vid receptionen till att likna en oas i öknen. Varje år anordnas tydligen en bokmässa på MKA ( den största skolmässani hela USA hörde jag någon mumla om) och detta året är temat att genom att läsa få barnen att känna sig som dem befinner sig i en oas. Massor med barnboksförfattare kommer och pratar om sina böcker men det stora dragplåstret är skådespelerskan Julianne Moore som nyligen gett ut en barnbok ( My mom is a foreigner, but not to me)
 
Efter det njöt jag av en spännande fotbollsmatch där Max la upp den ena målchansen efter den andra. Vann gjorde dem i allafall så ett bra avslut på denna skolveckan satt som smäcken!
 
Glad fredag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0