Räddare i nöden

Måste slå ett slag för min nya investering av en slowcooker!
Vilken fantastisk hjälp! Känns som jag har en egen kock som lagar maten och jag bara sätter mig tillbords. 
Just idag visste jag att jag skulle vara borta mer eller mindre hela dagen då den stora bokmässan närmar sig med stormsteg och vi har idag ställt upp bord och arrangerat alla böcker på dem. Sen var det hämtning av ett barn, hem och äta en frukt och iväg till nästa upphämtning och så vidare. 
Såna dagar är det ju svårt att hinna få till nåt vettigt att äta. 
 
Well well jag var ju förberedd för en bortadag och hade slängt i en massa kött och grönsaker i detta tekniska underverk så när alla var samlade hemma igen kunde vi sätta oss och äta av en mustig gryta med kött så mört så det smälte i munnen.
Det känns som det enda jag gjorde var att duka och tända ljusen... 
Härligt att känna sig så bortskämd!
Och att alla dessutom tycker det är gott!
Har gjort både kyckling och kotletter med samma resultat och ska testa lax senare i veckan. 
Tjihoo! 
 
 
Me like!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0