Julplaner

Fullt ös idag igen! Fram med juldekorationerna, lunch på golfklubben för första gången och ett snabbesök på ett mall för att skaffa basketdojjor till Max. Skorna inhandlades och lite till... Fast till mig :))   Lovar att visa men nu är jag för trött. 
Innan jag går och lägger mig vill jag dock ni ska få drömma er bort tillsammans med mig till vårt julresmål. Hawaii!
 
 
Tänk att få gräva ner tårna i den sanden 
 
 
Vilka färger alltså. 
 
 
Okej inget niagarafall men ändå...
 
 
Japp hit ska vi! Ön heter Kauai och ska alltså göras osäker i jul. 
 
Dröm sött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0