En bra lördag

Älskar sådana här lördagar där liksom alla bitar i pusslet bara passar in!
Börjar alltid morgonen med att gå igenom mail. Och när det pinglar till i inkorgen och det är från min käre make som har lämnar en liten not:
 
Då har jag fått en VäLDIGT bra start på dagen. Sen bara fortsätter det. Lite skjutsningar av barn hit och dit, massor med saker fixade hemma bl a en ny liten tv soffa, ändrade om LiTe och rensade MYCKEt. Åkte till möbelaffär och hittade stort och fint skoskåp. Vi har ju miljoner par skor som bara ligger i en hög och nu ska dem äntligen få ett hem! Foto kommer när skåpet är på plats. 
Här är iallafall min nya kökshanduk som jag skickade efter från H&M home:
 
 
Den är lite blöt där och hänger på tork men visst passar den bra där den hänger?!
 
På kvällen bar det av till ytterligare en föräldramingel men denna gången för 10 ornas årsgrupp. en tidsbestämd träff med att bra syfte nämligen att träffa föräldrar till just den årgången och se ansikten till namn man bara sett på emailen, dricka ett glas vin ( eller Cola då för mig) och äta nåt tilltugg. Allt detta på två timmar Och sen går alla hem. Smidigt som bara den. 
Och inte har det gjort något att solen har skinit på oss hela dagen heller...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0