En strandpromenad i sömn.

Ännu en dag med sol ute och sol inne!
Tog en promenad längs med havet idag för att njuta av den sovande naturen. Hela strandpromenaden verkade ligga i träda och gör sitt yttersta för att återhämta sig efter sommaren och göra sig redo för den kommande vintern. Så fantastiskt rofyllt och vackert...
 
 
 
En glasskiosk tom på både glass och folk...
 
 
 
Små badhytter på rad gottar sig i solskenet...
 
 
Alltid redo...
 
 
Nästan så man känner för att ta ett dopp...
 
 
I väntan på nya badgäster...
 
 
 
 
Kände mig speciell under min promenad som fick ta del av detta vackra och vill därför dela med mig även till er. 
Har just nu yngsta dottern sovandes i famnen iklädd törnrosaklänning, en passande beskrivning även på Ystads strandpromenad. 
 
tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0