Kallt!

Idag kom den! Snön alltså. Men den försvann lika fort igen ungefär som den bara ville kolla läget och säga hej. Som tur var kände den på sig att det var liiiite för tidigt att lägga sig tillrätta. 
Men kallt är det fortfarande och med den kommer längtan till sommaren igen. 
Till det här:
 
 
Som jag är så spänd att se hur det ser ut nu efter den massiva fasadrenoveringen och den lika stora förvandlingen inne... Men snart får jag se, närmare bestämt om mindre än två veckor. Åå längtar...
 
Till det här också:
 
 
Så bra jag har det som har möjlighet att få tillbringa somrarna här. 
Men nu ska vi inte skynda på tiden utan lära oss att njuta här och nu och alltid göra det bästa av situationen. 
Så nu kokar jag en kopp te, tänder ett ljus och kryper ner i ett varmt bad  
Har förresten sett en liten sjöjungfru i närheten av badet :
 
Blubb blubb


Kommentarer
Anonym

längtar också efter er men inte efter snön.
mamma

Svar: Sååå mysigt vi ska ha det!
Maria Lacik

2013-11-13 @ 10:09:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0