Lampbestyr

När man kommer in i vår hall på kvällen möts man av våra nya lampetter. Dess varma och välkomnande sken liksom omfamnar och lugnar ner och får en att uppskatta den mörkare årstiden på ett annat sätt. 
Det syns kanske inte så bra på fotona för dem är tagna i mörker men hoppas ni kan föreställa er vad jag menar. 
( kortet längst upp till vänster är tagen från RH katalogen)
 
Och när vi då ändå håller på att prata lampor kan jag ju lika gärna visa lite av våra andra lampor. 
Över matsalsbordet hänger en lite "rockigare" variant gjord av en himlans massa kedjor. Också den är köpt på Restauration Hardware liksom den runda som ska hänga i vår "bar".
Japp ni hörde rätt! En bar med speglar, bardisk, guldiga fåtöljer och så denna runda lampan. Behövs lite mer fix i det rummet innan det är redo att visas upp på bild dock:-)
 
Sen har vi vår badrumslampa. Den fanns i huset när vi flyttade in så den vet jag inte var den kommer ifrån men den ger definitivt uttrycket " diamonds are a girls best friend" ytterligare en dimension! 
 
Eller vad säger ni?!?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0