Mixad onsdag

Dagen idag har tillbringats med yngsta dottern som var hemma från skolan eftersom det var kvartssamtal för alla elever. Glada i hågen gick vi dit när det var vår tur och ännu gladare när vi gick därifrån. Är så stolt över mina barn som får såna lovord av lärarna. Pöste över av stolthet gjorde jag när jag lämnade Bellas skola. Tänk att man har lyckats få till det i allafall:-)
 
Lite löv hann vi plocka med oss in i huset innan det var dags för upphämtning av resten av los kiddos. 
 
 
Sen ville Bella absolut ta kort på mig och då kan det se ut såhär:
 
 
Vi kan ju låtsas att jag visar dagens outfit, hi hi!
Förövrigt det enda av 500 bilder i olika vinklar som gick att visa...
Men kul hade vi. 
 
Nu har vi precis kommit hem från det stora köpcentret med påsar fyllda med tröjor, blusar, klänningar och varma jackor och en himlans massa andra saker. Och Allt till barnen... Var förövrigt perfekt att åka dit på kvällen för det var nästan folktomt. 
 
ses imorgon


Kommentarer
Anonym

du är jättefin, det blir nog en liten kanonfotograf så småningom
Mam

Svar: Hi hi. Ibland får hon till det.
Maria Lacik

2013-11-14 @ 10:44:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0