Party prinsessa igen!

Phew vilken party helg för yngsta dottern!
Denna gången var det prinsess party. Då samlades alla förväntansfulla flickor ( och pojkar) i en stor sal där dessa tre prinsessor dök upp för att hjälpa till med att förvandla alla till fulländade prinsessor o pirater. 
 
 
Förvandlingen började med att alla tilldelades en klänning, sen blev dem sminkade:
 
 
Efter det var det dags att krönas och alltså få en krona:
 
 
Sen fick alla lära sig att vinka som en prinsessa och niga samt dem viktigaste dansstegen.
Efter det var det över. Klänningarna åkte av och det var dags att slussas in i matsalen. 
 
 
Här är alla prinsessor samlade i ett enda stort fluff fluff...
 
 
Här är allt fluff fluff utan prinsessor. 
Japp det var en kort men intensiv prinsess period. 
Nu leker min egen prinsessa med sin stora syster men jag tycker mig höra mindre prinsesslika utrop så jag vet inte om prinsessutbildningen gjorde någon verkan egentligen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0