Sprallig i magen

Så himlans sprallig i magen känner jag mig nu när dagen idag har gått åt att smida planer för framtiden!
Jojomensan, mellan vardagens sysslor finns det ibland utrymme för lite andra tankar än vad man ska äta till kvällsmat eller vilken affär som säljer fotlösa strumpbyxor som kan passa en 12-åring så hon inte fryser om sina ben i skoluniformen. 
Det utrymmet har nu på senare tid fyllts av funderingar om vad jag kan göra för att fylla eventuella tomrum i vardagen och jag har äntligen tagit tag i en liten dröm. Känner mig så glad men kan inte avslöja något än...
 
Kvällen har tillbringats på skolan för ett möte angående sjätteklassarnas kommande pjäs Charlie and the chocolate factory och hemma igen nu är det detta som gäller :
 
I kombination med den här :
Jag har det ju så bra alltså!!!


Kommentarer
Anonym

Så mysigt och så nyfiken du gör mig.Riktigt känner
hur det pirrar i MAGGEN. Väntar på utvecklingen av
planer.
Mammanyfiken

Svar: Jojo snart får du veta vad som ska hända. Inget enastående eller omstörtande ,bara roligt för mig.
Maria Lacik

2013-11-08 @ 09:55:49
Anna

Jag blir också nyfiken, du får berätta snart vad du smider för planer. Trevlig helg till dig och din familj. Kram Anna

Svar: Klart jag berättar sen! Måste bara få allt att klaffa... Kramis
Maria Lacik

2013-11-09 @ 09:38:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0