Mix fix

Hittade übercoola kängor till Bella idag på H&M. Gillar skarpt deras barnkläder. Verkligen inte allt men ibland får dem verkligen till det. Perfekt för barn, billigt, trendigt och lättskött. Spelar ingen roll om det inte har lång livslängd eller det blir färgfläckar eller går sönder. Brukar i allafall räcka säsongen ut och sen har dem vuxit ur det. 
 
Till mig själv hittade jag en liten söt keramikskål. Passar helt perfekt att lägga hårklämmor eller annat smått och gott i. Har ju annars en tendens att sprida ut mig... Nu blev det ordning på torpet med denna lilla blomma. 
 
Nu är Max på skolresa, Bella har slocknat, tacosen står på bordet och allmän tystnad råder i huset


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0