The time has come...

Cuckoo!
 
So the time that I've been both dreaded and excited for has come.
The time that will be a huge step for my oldest son...
The time has come for him to leave the nest.
 
 
 
 
 
(View from our hotel room)
 
For two days now we are going to create a base for him, a home away from his old home and a place for him to grow on his own.
Keeping us busy will also keep all emotions to behave but we will see on Sunday when it's time for us to leave...
 
So time to get going and start the day before the tears are...
 
Tjingeling


Kommentarer
Anna

Vilken märklig känsla det måste vara, jag får en klump i halsen och då är jag bara moster..
Men som tur är har du barn kvar hemma många år till. ❤️

Svar: Ja men tror nog inte dem kommer att få gå i skola så långt hemifrån 😜 Alldeles för ledsamt avsked. ❤️
Maria Lacik

2016-08-19 @ 19:55:31
Syster Lotta

Det ser helt fantastiskt fint ut för en fantastisk ung man! Stora kramar från Lotta, och en styrkekram till mamma Mia!

Svar: Tack syster! Den där kramen var välbehövd säger jag bara. ❤️
Maria Lacik

2016-08-20 @ 16:47:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

miacasaolitetill.blogg.se

Min väg från hus till hem och annat däremellan som gör livet vackrare

RSS 2.0